dilluns, 7 de març del 2016

Descarrega't els pòsters "Coneix la natura dels Països Catalans"

De la web d'en Toni Llobet ...

Coneix la natura

En l’àmbit dels Països Catalans, els meus pòsters més coneguts sens dubte són els que han estat publicats trimestralment pel setmanari Presència, dedicats a la biodiversitat catalana. La sèrie es va encetar el 2005 i no s’ha finalitzat fins el 2012. Malgrat un disseny inicial que a mi em sembla que té un aspecte un xic massa quadriculat i escolar, han fet escola –potser és per això! Hi deu haver prop d’un milió d’aquests pòsters en circulació, perquè se n’ha fet més d’una vintena de títols i de cadascun se n’imprimeixen desenes de milers d’exemplars. Iniciada per en Jordi Sargatal, director de la Fundació Territori i Paisatge, amb l’empenta d’en Miquel Riera, aleshores director de Presència, i amb l’assessoramet d’experts en cada àmbit, amb uns textos sintètics –que en alguns casos he fet jo mateix-, aquesta sèrie ha esdevingut una eina de divulgació amena i important


Descarrèga't els pòsters a la web de La Fundació Catalunya-La Pedrera ...


A vegades les idees senzilles adquireixen un gran ressò. Aquesta col·lecció n’és un exemple. El conjunt de pòsters il·lustra, de manera molt visual i atractiva, els grups més significatius de flora i fauna, tant salvatge com domèstica, dels Països Catalans.

Pòster Plantes Aromàtiques i remeieres dels Països Catalans
Baixa
Pòster Ocells nedadors dels Països Catalans
Baixa
Pòster Gran Fauna Prehistòrica dels Països Catalans
Baixa
Pòster Mol·luscs marins dels Països Catalans
Baixa
Pòster Hortalisses dels Països Catalans, Fruits
Baixa
Pòster Hortalisses dels Països Catalans, Fulles
Baixa
Pòster Papallones dels Països Catalans
Baixa
Pòster Classificació del regne animal
Baixa
Pòster Evolució de la vida a la Terra
Baixa
Pòster Plantes fruiteres dels Països Catalans
Baixa 


Pòster Amfibis i rèptils dels Països Catalans
Baixa
Pòster Peixos de riu dels Països Catalans
Baixa
Pòster Ocells rapinyaires dels Països Catalans
Baixa
Pòster Mamífers dels Països Catalans
Baixa
Pòster Peixos marins dels Països Catalans (aigües litorals)
Baixa
Pòster Peixos marins dels Països Catalans (pelàgics i de fons profunds)
Baixa
Pòster Orquídies dels Països Catalans
Baixa
Pòster Flors silvestres dels Països Catalans
Baixa
Pòster Invertebrats marins dels Països Catalans
Baixa
Pòster Libèl·lules i espiadimonis dels Països Catalans
Baixa 
Pòster Insectes comuns dels Països Catalans
Baixa
Pòster Cigonyes, agrons i altres camallargs dels Països Catalans
Baixa
Pòster Taurons i rajades dels Països Catalans
Baixa
Pòster Cetacis dels Països Catalans
Baixa
Pòster Aviram autòcton dels Països Catalans
Baixa
Pòster Bestiar autòcton dels Països Catalans
Baixa
Pòster Varietats d'olivera i de vinya dels Països Catalans
Baixa
Pòster Arbres dels Països Catalans
Baixa
Pòster Mallerengues, picots i pica-soques dels Països Catalans
Baixa
Pòster Ocells dels Països Catalans
Baixa

17 comentaris:

Unknown ha dit...

WOW! feia temps que buscava aquests pósters! ara lo difícil serà escollir el que imprimiré jajaj moltes gràcies per penjar-los

Anònim ha dit...

Què son el "països catalans"?

Unknown ha dit...

Una invencion de estos ignorantes.

Anònim ha dit...

De aus a Tabarnia teniu llamines? jaja!!

Unknown ha dit...

I dels mons de yupi també.

fuguix ha dit...

ooo

bardescasals@hotmail.com ha dit...

Bona tarda,
No em deixa descarregar, podeu posar algún altre enllaç o un PDF? és que m'interessa molt. gracies.
bardescasals@hotmail.com

Edu ha dit...

El mateix dic, ja no hi son al web de la Fundació Cataluny La Pedrera

kirikú ha dit...

M'interessen molt aquests pòsters, però no me'ls puc descarregar

Montse ha dit...

Algu me’ls pot passar? Estic molt interessada

Montse ha dit...

Algu me’ls pot passar? Estic molt interessada

Anònim ha dit...

Els pòsters ja no estan disponibles, però jo me'ls vaig descarregar fa anys i els tinc tots gruardats al drive. Aqui us deixo el link per a qui els vulgui descarregar:

https://drive.google.com/drive/folders/1W7JXQ5-E7djAY-PYjuwYs1T-E7eskkEv?usp=sharing

Unknown ha dit...

Gràcies...Ets un amor!!

Anna ha dit...

Moltes gràcies!!!

marçal ha dit...

hola, arribo tard, però també vull els posters...si no et fa res...l'enllas es tancat ja...

Tomás ha dit...

Heyy sóc jo de nou, actualitzo el link al drive de descàrrega per aquells qui em deien que no hi podien accedir.
https://drive.google.com/drive/folders/1W7JXQ5-E7djAY-PYjuwYs1T-E7eskkEv

Anònim ha dit...

feina estona que buscava alguns dels posters i ara els tinc tots !
moltes gracies per compartir-los
josep