dimecres, 20 de juliol del 2016

Coses que passen quan es toleren aberracions urbanístiques enmig del medi natural 19/7/2016

Es crema una barraca a l’alçada de l’autopista
Ràdio Calella 19/7/2016



L’incendi ha calcinat l’interior de la barraca i ha provocat la mort dels animals que hi havia a l’interior, sobretot conills i gallines.

Aquest migdia hi ha hagut un incendi al costat de l’autopista, al vial d’accés a la C-32, al terme municipal de Pineda.

El foc s’ha declarat a la barraca d’una vinya a l’hora de dinar, i no ha causat danys humans perquè el propietari dinava a un terreny a tocar de la seva barraca. Ha sentit olor a cremat, i al anar a la barraca ja l’ha vist encesa i ha avisat als serveis d’emergències.

Fins al terreny s’hi han desplaçat dos camions de bombers, un vehicle de l’ADF, una ambulància, tres cotxes de policia municipal i un vehicle de Mosos d’Esquadra.

Un incendio en una empresa de Tordera activa 9 dotaciones de bomberos
Revista Digital Maresme 19/7/2016

El incendio de Tordera era visible desde muy lejos

A primera hora de la tarde de este martes se ha declarado un incendio en la antigua nave de Intorfrisa, junto a la carretera de Tordera a Blanes (Gi-600). En el incendio, en el que al parecer han ardido madera almacenada, según han  informado los Bomberos, han trabajado un total de 9 dotaciones terrestres y patrullas de la Policía Local de Tordera. Por el momento se desconocen las causas del incendio. El fuego en las instalaciones de la empresa abandonada ha sido controlado rápidamente y hacia las 17h únicamente permanecían en el lugar algunas unidades para seguir remojando la zona y evitar la propagación del fuego.

Por otra parte este mediodía se ha producido un pequeño incendio junto a la autopista C-32, en el término municipal de Pineda. El incendio, por causas que se desconocen también, ha destruido una barraca de una viña. En el interior había varios animales, conejos y gallinas, que han perecido. El  incendio ha sido sofocado por dos camiones de bomberos y un vehículo de la ADF. Al lugar, pese a que no se han registrado heridos, se han desplazado también una ambulancia, tres coches de policía municipal y un vehículo de los Mossos de Esquadra.

Cremen fustes a la nau d'Intorfrisa, ctra Gi-600 -Blanes. 9 dotacions de Bombers i Policia Local

Incendi a l'entrada de vinguent de Tordera

fàbrica a la carretera de Tordera

Columne de fum negre en l'antiga Frigo carretera Blanes a Tordera. Els bombers ja estan treballan.